Blev sugen....

....på att skriva ett inlägg här efter att hört paow på radion, tror iallafall de va paow. Har egentligen tappat orken helt för att blogga men ibland är de skönt att skriva av sig och idag är en sån dag då jag bara behöver skriva av mig lite lite grann. Va har hänt sen sist, var ju två månader sen jag skrev sist... jag har gått ut grundskolan(ÄNTLIGEN) och kommit in på mitt första val på gymnasiet, textil och design på DB, så nu längtar jag faktiskt lite till skolan ska börjar. Vart uppe i uddevalla och kollar cross VM och då flög vi även helikopter det var redigt häftigt men trodde typ jag skulle dö när vi dök ner med helikoptern.
Sen vet jag typ inte va som hänt mer, fick hjärnsläpp!! Men kanske kommer på de senare så kanske kommer in senare och skriver ett inlägg !
Bye !

Bild från uddevalla !

Kommentarer
~ƒαтιмαѕωαяу ♥

fin bild :)

2011-07-24 15:13:46
URL: http://fatimaswary.blogg.se/
i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

btw, ställ gärna några frågor på min frågestund, skulle bli jätteglad isf! (:

2011-07-28 15:17:32
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0